REGULAMIN REZERWACJI ON-LINE W PAŁACU LACON W KAZIMIERZY WIELKIEJ
1.Definicje Regulaminu
Użyte w niniejszym Regulaminie postanowienia oznaczają:
- Usługodawca – Czajka Ryszard Firma Remontowo – Budowlana z siedzibą w Królewicach 93, 28-512 Bejsce, prowadzący Pałac Lacon Centrum Hotelowo Konferencyjne w Kazimierzy Wielkiej przy ul. 1-go Maja 16, 28-500 Kazimierza Wielka;
- Usługobiorca- osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę;
- Obiekt – Pałac Lacon Centrum Hotelowo Konferencyjne w Kazimierzy Wielkiej, ul. 1-go Maja 16, 28-500 Kazimierza Wielka;
- System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1489, z późn. zm.);
- Świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne;
- Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną;
- Rezerwacja On – line – rezerwacja usług hotelowych oraz usług dodatkowych dokonywana w czasie rzeczywistym za pomocą znajdującego się na stronie lacon.pl panelu rezerwacyjnego;
- Usługi – usługi hotelowe w postaci standardowych noclegów, usług dodatkowych i pakietów;
- Potwierdzenie Rezerwacji Online – dokument przesyłany Usługobiorcy przez Usługodawcę w postaci elektronicznej na wskazany przez Usługobiorcę adres mailowy określający szczegółowe warunki rezerwacji, w tym m.in. dane o długości pobytu, wysokości należności za rezerwowany pobyt
2. Postanowienia ogólne
- Przedmiotowy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Pałac Lacon Centrum Hotelowo Konferencyjne w Kazimierzy Wielkiej za pomocą systemu teleinformatycznego, w tym zasady dokonywania rezerwacji usług oferowanych przez Usługodawcę, anulowania rezerwacji, jak również sposobów i terminów płatności za rezerwację, potwierdzania rezerwacji i dokonywania reklamacji.
- Usługodawca świadczy usługi na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
- Usługobiorca przed skorzystaniem z usług świadczonych przez Usługodawcę, zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem i potwierdzić, akceptację jego warunków. Usługobiorca zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu.
3. Proces rezerwacji on-line
- Usługodawca oferuje możliwość wyboru standardowych noclegów, pakietów pobytowych oraz usług dodatkowych, które wskazane są w panelu rezerwacyjnym.
- Cennik standardowych pokoi hotelowych, usług dodatkowych oraz pakietów pobytowych dostępny jest na stronie www.lacon.pl, jak również wyświetlony jest w panelu rezerwacyjnym jako oferta do wyboru przez Usługobiorcę przy dokonywaniu rezerwacji on-line. Ceny przedstawione w systemie zawierają podatek VAT. Ceny mogą obejmować również inne opcje dodatkowe wyszczególnione w opisie oferty. Jeśli oferta obejmuje śniadanie lub inne dodatkowe usługi, to taka informacja jest podana w opisie ceny wyświetlanej w systemie podczas dokonywania rezerwacji.
- Podczas dokonywania rezerwacji on-line, Usługobiorca dokonuje z góry zapłaty całości kwoty za wybraną usługę.
- Płatność, o której mowa w § 3 ust. 3 niniejszego Regulaminu następuje w drodze przelewu bankowego lub za pomocą systemu płatności PauU.
- Jednostką płatniczą jest złoty polski (PLN).
- W przypadku płatności przelewem, wszelkie opłaty za jego dokonanie ponosi Usługobiorca.
- W przypadku wyboru płatności przelewem, należy jej dokonać na następujący numer rachunku bankowego: 46 1050 1810 1000 0023 2293 1326
- Rezerwacji on-line dokonuje się poprzez wykonanie czynności zaleconych przez system rezerwacyjny oraz dokonanie wymaganej płatności.
- Usługobiorca dokonuje wyboru terminu rezerwowanego przez siebie pokoju i usług dodatkowych lub pakietu pobytowego, ostateczny termin wykorzystania zakupionej usługi przypada na ostatni dzień trzeciego miesiąca, licząc od daty zakupu.
- Po wybraniu oferty Usługobiorca przechodzi do następnego etapu, w którym wypełnia swoje dane osobowe.
- W następnym kroku, usługobiorca wybiera sposób płatności za wybraną usługę oferowaną przez Usługodawcę.
- Po uiszczeniu płatności, o której mowa w § 3 ust. 3 niniejszego Regulaminu za wybrane przez Usługobiorcę usługi, Usługodawca prześle na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mail dokument – Potwierdzenie rezerwacji online, określający szczegółowe warunki rezerwacji. Powyższy dokument zostanie przesłany po wpłacie należności za wybrane usługi.
- Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą wpływu środków pieniężnych tytułem zaliczki za wybraną usługę na rachunek bankowy Usługodawcy.
4. Anulowanie rezerwacji
- Rezerwacji nie można anulować samodzielnie za pośrednictwem systemu rezerwacji tylko zgłosić recepcji Obiektu telefonicznie lub mailowo.
- W przypadku anulowania rezerwacji lub nie pojawienia się w Obiekcie w dniu przyjazdu cała należność za wybraną usługę oferowaną w Obiekcie przepada.
5.Reklamacje
- W razie wykonania umowy niezgodnie z warunkami rezerwacji i opisem usługi zamieszczonym na stronie Obiektu, Usługobiorcy przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacje związane z pobytem w Obiekcie należy kierować do Usługodawcy bezpośrednio w recepcji Obiektu, mailowo pod adresem lacon@op.pl lub telefonicznie pod nr tel. 508-072-579
- Czas rozpatrzenia złożonej reklamacji wynosi 14 dni.
- Usługodawca przekazuje informacje o sposobie rozpatrzenia złożonej reklamacji w takiej formie, w jakiej została ona złożona.
6. Dane osobowe
- Dokonanie przez Usługobiorcę rezerwacji, oznacza wyrażenie przez Usługobiorcę zgody na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych operatora poprzez akceptacje regulaminu, które będzie przetwarzał wyłącznie w celu prawidłowej realizacji rezerwacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych.
- W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 922 z późn. zm.), Usługobiorca może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
7.Postanowienia końcowe
- Usługobiorcy nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30.05.2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827)
- Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wypełnienie danych w panelu rezerwacyjnym. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe wypełnienie formularza danych lub nieprawidłowy wybór terminu wykonania usługi.